دانلود جزوه اصول بازاریابی

جزوه اصول بازاریابی

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا نمره بالا یا پایین در دانلود جزوه اصول بازاریابی، اعتماد به نفس یا عدم اعتماد مطلوب تر است؟ چنانچه اعتماد مستقل از قابل قبول بودن تعریف شود ، همانطور که ​​روتر (1980) ابراز داشت ، آنگاه اعتماد زیاد نه تنها مطلوب است بلکه برای بقای تمدن ضروری است. مردم اعتماد دارند که غذایی که خریداری می کنند مسموم نیست. که بنزین در اتومبیل های آنها در اثر احتراق منفجر نخواهد شد. اینکه خلبانان هواپیمایی می دانند چگونه با هواپیمایی که در آن سفر می کنند پرواز کنند. و حتی اینکه سرویس پستی نامه نامه را بدون دستکاری در آن تحویل می دهد. جوامع می توانند بدون داشتن اعتماد به نفس حداقل نسبتاً به یکدیگر اعتماد به نفس داشته باشند.

روتر (1980) نتایج خلاصه ای از مطالعات نشان می دهد که دانلود جزوه اصول بازاریابی که در اعتماد بین فردی بالا هستند ، در مقابل کسانی که نمره پایین دارند ، (1) کمتر دروغ می گویند. (2) احتمالاً تقلب یا سرقت کمتر است. (3) به احتمال زیاد فرصت دیگری برای دیگران فراهم می کند. (4) به احتمال زیاد به حقوق دیگران احترام می گذارند. (5) احتمال ناراضی بودن ، درگیری یا عدم تعدیل وجود دارد. (6) تا حدودی دوست داشتنی تر و محبوب تر ؛

(7) قابل اعتماد تر ؛ (8) نه بیشتر و نه کمتر ساده لوحانه ؛ و (9) نه بیشتر و نه کمتر هوشمند. به عبارت دیگر ، افراد معتمد بسیار ساده لوح و ساده لوحی نیستند و به نظر می رسد که بیش از آسیب دیدن توسط اعتماد آنها ، دارای بسیاری از ویژگی هایی هستند که دیگران آن را مثبت و مطلوب می دانند

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.