دانلود کتاب پرورش اندام

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب اموزش پرورش اندام

دو ، قفسه سینه سمت ، سه سر طرف ، بیشتر عضلانی (مردان تنها)، شکم و ران . هر رقیب نیز برای نمایش هیکل خود یک روال شخصی تنظیم شده را انجام می دهد. posedownمعمولاً در پایان یک دور موضع گیری برگزار می شود ، در حالی که داوران امتیاز خود را به پایان می رسانند. بدنسازان معمولاً وقت زیادی را برای تمرین ژست گرفتن جلوی آینه یا زیر نظر مربی خود می گذرانند.

بر خلاف مسابقات قدرتمند یا وزنه برداری ، که در آن قدرت بدنی در درجه اول اهمیت است ، یا در وزنه برداری المپیک ، که نکته اصلی به طور مساوی بین قدرت و تکنیک تقسیم می شود ، مسابقات بدن سازی به طور معمول بر شرایط ، اندازه و تقارن تأکید دارد. سازمانهای مختلف بر جنبههای خاصی از رقابت تأکید می کنند ، و گاه دسته های مختلفی دارند که می توانند در آن رقابت کنند. [ نیاز به منبع ]

آماده سازی
حجیم و برش دانلود کتاب اموزش پرورش اندام

لوکاس اسلادیل در حال ژست گرفتن در صحنه با نوعی عضلانی ترین ژست
استراتژی کلی که توسط اکثر بدنسازان رقابتی امروزی اتخاذ شده است ، افزایش عضلات در بیشتر سال است (معروف به “خارج از فصل”) و تقریباً 12-14 هفته از رقابت ، از دست دادن حداکثر چربی بدن (اشاره به به عنوان “برش”) ضمن حفظ هرچه بیشتر توده عضلانی. فاز انبوه مستلزم باقی ماندن در تعادل مثبت انرژی خالص ( مازاد کالری ) است. میزان مازادی که فرد در آن باقی می ماند بر اساس اهداف شخص است ، زیرا مازاد بزرگتر و مرحله حجیم تر باعث ایجاد بافت چربی بیشتری می شود. مازاد کالری نسبت به تعادل انرژی فرد تضمین می کند که عضلات در حالت آنابولیسم باقی می مانند . [27]

مرحله برش مستلزم باقی ماندن در یک تعادل انرژی منفی خالص (کسری کالری) است. هدف اصلی از برش اکسیداسیون چربی در عین حفظ هرچه بیشتر عضله است. هرچه کمبود کالری بیشتر باشد ، سریعتر وزن کم می کند. با این حال ، کمبود کالری زیاد نیز خطر از دست دادن بافت عضلانی را ایجاد می کند. [28]

استراتژی حجم دهی و برش م effectiveثر است زیرا بین هیپرتروفی عضلات و قرار گرفتن در حالت تعادل انرژی مثبت ارتباط مستقیمی وجود دارد. [29] یک دوره پایدار مازاد کالری به ورزشکار اجازه می دهد تا توده بدون چربی بیشتری نسبت به شرایطی که تحت شرایط شادکامی دریافت می کنند ، بدست آورد. انتظار می رود مقداری از افزایش توده چربی حاصل شود که ورزشکاران بدنبال اکسید کردن آن در یک دوره برش هستند و در عین حال توده کمتری را که ممکن است حفظ کنند. دانلود کتاب اموزش پرورش اندام

حجیم سازی تمیز
تلاش برای افزایش توده عضلانی بدن بدون افزایش چربی ، حجم دهی تمیز نامیده می شود. بدنسازان رقابتی تلاش خود را برای دستیابی به اوج ظاهر در یک “فصل مسابقه” کوتاه متمرکز می کنند. [30] حجم دهی تمیز بیشتر طول می کشد و یک روش تصفیه شده تر برای دستیابی به درصد چربی بدن و توده عضلانی است که فرد بدنبال آن است. یک روش معمول برای پایین نگه داشتن چربی و توده عضلانی ، داشتن کالری بیشتر و کالری کمتر برای حفظ تعادل بین افزایش و کاهش است. بسیاری از رژیم های غذایی فله پاک با مقدار متوسط ​​کربوهیدرات ، مقدار متوسط ​​پروتئین و مقدار کمی چربی شروع می شوند. [31] برای حفظ حجم خالص ، مهم است که هر روز به اهداف کالری برسید. درشت مغذی اهداف (کربوهیدرات ها ، چربی ها و پروتئین ها) برای هر فرد متفاوت خواهد بود ، اما رسیدن به آنجا که ممکن است ایده آل باشد.

حجیم شدن کثیف دانلود کتاب اموزش پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *