دانلود رایگان کتاب اموزش افزایش وزن

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان کتاب اموزش افزایش وزن

غذاهایی را که می توانید در صورت نیاز به کالری بیشتر انتخاب کنید
• نان ها
نان های دلچسب و متراکم مانند گندم سبوس دار ، سبوس جو دوسر ، دوغاب ، یا
چاودار (در مقابل نان های سفید کرکی). بزرگتر و ضخیم تر برش خورده
بهتر! سخاوتمندانه با کره بادام زمینی ، مربا ، عسل ، هوموس یا چربی کم پخش کنید
پنیر خامه ای.
• غلات دانلود رایگان کتاب اموزش افزایش وزن
غلات سرد متراکم مانند گرانولا ، موسلی ، آجیل انگور ، جو دو سر کراکلین را انتخاب کنید
سبوس ، گندم خرد شده n سبوس یا Chex Chex (به جای پوسته پوسته شدن یا پف کرده)
غلات) هنگام تهیه بلغور جو دوسر و سایر غلات گرم ، به جای آن از شیر کم چربی استفاده کنید
از آب. آجیل و میوه های خشک اضافی را برای عطر و طعم اضافه کنید.
• سبزیجات
سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی ، نخود فرنگی ، ذرت ، هویج ، کدو زمستانی و
کالری چغندر بیش از سبزیجات آبکی مانند کلم بروکلی ، گل کلم ،
کدو سبز ، لوبیا سبز ، و خیار.
• میوه ها دانلود رایگان کتاب اموزش افزایش وزن
موز ، گلابی ، سیب ، آناناس و همه میوه های خشک (کشمش ، خرما ، خشک شده)
زردآلو و غیره) کالری بیشتری نسبت به میوه های آبکی مانند پرتقال ، هلو ،
آلو ، توت ، و هندوانه. میوه کنسرو بسته بندی شده در شربت سنگین را خریداری کنید ،
به جای آب آن ، برای کالری اضافی.
• سوپ ها
لوبیای سیاه دلچسب ، عدس ، نخود خرد شده ، چیلی با لوبیا ، جو یا
سوپ های مینسترون این سوپ ها کالری و کربوهیدرات بیشتری نسبت به بدن دارند
انواع مرغ آبگوشتی ، گوشت گاو ، و انواع سبزیجات.
توجه: سوپ های خامه دار و چاشنی های چوبی نیز 101 های پرکالری هستند ، اما آنها نیز هستند
از نظر چربی اشباع بسیار زیاد هستند و باید در حد متوسط ​​مصرف شوند.
• سالادها
به جای پر کردن از کاهو آبکی ، انبوهی از گاربانزو و لوبیای کلیه ، دانلود رایگان کتاب اموزش افزایش وزن
نخود سبز و ذرت ، سبزیجات خرد شده ، دانه های آفتابگردان و خرد شده
گردو ، کشمش ، پنیر کوک ، گوشت بدون چربی ، ماهی تن ، و کروتون. بالا با
مقدار لیبرال سس سرکه و پانسمان نوع روغن.
توجه: پانسمان های خامه ای کالری زیادی دارند ، اما چربی اشباع شده زیادی نیز دارند.
• نوشیدنی ها
تشنگی خود را با آب میوه و شهد ، شیر کم چربی ، شیک ، میوه رفع کنید
اسموتی ، و نوشابه های معمولی از پر کردن معده خود با مواد غیر طبیعی خودداری کنید
نوشیدنی های کالری مانند آب ، قهوه ، چای و نوشابه های رژیمی. دانلود رایگان کتاب اموزش افزایش وزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *