جزوه تایپ شده شبکه های اجتماعی

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود جزوه شبکه های اجتماعی

کنند ، در اتاق های گفتگو شرکت کنند ، اتاق گفتگو ایجاد کنند ، مکالمه خصوصی داشته باشند ، عکس و فیلم به اشتراک بگذارند و وبلاگ ها را به اشتراک بگذارند. برخی از شرکت ها خدمات بی سیم ارائه می دهند که به مشتریان آنها امکان می دهد جامعه تلفن همراه خود را ایجاد کرده و آن را مارک کنند. یکی از محبوب ترین سرویس های بی سیم برای شبکه های اجتماعی در آمریکای شمالی و نپالفیس بوک موبایل است. به تازگی ، توییتر همچنین برچسب های بررسی واقعیت را برای مقابله با اطلاعات غلط معرفی کرده است که در درجه اول به دلیل ویروس کرونا منتشر شده است اما همچنین در رد ادعاهای نادرست دونالد ترامپ در انتخابات 2020 تأثیر داشته است.

روندهای نوظهور
چیزهایی که به اشتراک می گذارید چیزهایی هستند که باعث می شوند شما زیبا به نظر برسید ، چیزهایی که خوشحال می شوید آنها را در هویت خود گره بزنید.

-  هیلاری میسون، دانشمند داده ارشد، Bitly را ، به VentureBeat ، 2012 [77] دانلود جزوه شبکه های اجتماعی
در حالی که محبوبیت شبکه های اجتماعی به طور مداوم افزایش می یابد ، [78] استفاده های جدید از این فناوری اغلب مشاهده می شود. جمعیت باهوش امروزی از نظر فنی نیاز به راه حل های مناسب برای نیازهای روزمره آنها دارد. [79] در صف مقدم روندهای در حال ظهور در سایت های شبکه های اجتماعی ، مفهوم ” وب در زمان واقعی ” و ” مبتنی بر مکان ” وجود دارد. زمان واقعی به کاربران این امکان را می دهد تا به مطالب خود کمک کنند ، و سپس هنگام بارگذاری پخش می شود – این مفهوم مشابه پخش زنده رادیو و تلویزیون است. توییتر روند خدمات “بی درنگ” را تعیین کرده است ، که در آن کاربران می توانند آنچه را که انجام می دهند یا آنچه در ذهن آنها است در حد 140 کاراکتر برای جهانیان پخش کنند. فیس بوکبه دنبال “Live Feed” خود ، جایی که فعالیتهای کاربران به محض وقوع پخش می شود. در حالی که توییتر بر روی کلمات تمرکز دارد ، Clixtr ، یک سرویس دیگر در زمان واقعی ، بر اشتراک عکس گروهی متمرکز است که در آن کاربران می توانند جریان عکس خود را با عکس در هنگام یک رویداد به روز کنند. فیس بوک ، با وجود بیش از 250 میلیارد عکس تا سپتامبر 2013 ، بزرگترین سایت اشتراک عکس است. [80] در آوریل 2012 ، شبکه رسانه های اجتماعی مبتنی بر تصویر Pinterest به سومین شبکه اجتماعی بزرگ در ایالات متحده تبدیل شد. [81]

شرکت ها شروع به ادغام فناوری ها و راه حل های تجاری مانند محاسبات ابری با مفاهیم شبکه های اجتماعی کرده اند. به جای ارتباط افراد با توجه به علاقه اجتماعی ، شرکت ها در حال توسعه جوامع تعاملی هستند که افراد را بر اساس نیازها یا تجارب مشترک تجاری متصل می کنند. بسیاری از آنها ابزارها و برنامه های تخصصی شبکه را ارائه می دهند که از طریق وب سایت های آنها مانند LinkedIn می توان به آنها دسترسی داشت . شرکت های دیگر مانند Monster.com، به طور پیوسته در حال توسعه احساس “اجتماعی تر” نسبت به سایت های مرکز شغلی خود برای مهار برخی از قدرت سایت های شبکه های اجتماعی هستند. این سایتهای مرتبط با مشاغل بیشتر بیشتر نام خود را دارند ، اما متداولترین نامگذاری “سایتهای شبکه حرفه ای” یا “شبکه های رسانه حرفه ای” است ، که شبکه ارتباط بیشتر با شبکه های فردی مبتنی بر اصول شبکه های اجتماعی گره خورده است. دانلود جزوه شبکه های اجتماعی

Foursquare محبوبیت بیشتری پیدا کرد زیرا به کاربران امکان می  داد مکان هایی را که در آن لحظه به آنجا می روند بررسی کنند. Gowalla سرویس دیگری از این دست است که تقریباً به همان روشی که Foursquare عمل می کند ، استفاده از GPS در تلفن ها برای ایجاد تجربه کاربری مبتنی بر مکان است. Clixtr ، اگرچه در فضای زمان واقعی است ، همچنین یک سایت شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان است ، زیرا رویدادهای ایجاد شده توسط کاربران به طور خودکار برچسب گذاری جغرافیایی می شوند ، و کاربران می توانند از طریق برنامه Clixtr iPhone وقایع رخ داده در این نزدیکی را مشاهده کنند . اخیراً ، Yelpورود خود را به فضای شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان از طریق اعلام حضور با برنامه تلفن همراه خود اعلام کرد. اینکه آیا این به Foursquare یا Gowalla آسیب می رساند یا نه ، هنوز دیده نمی شود ، زیرا هنوز هم فضای جدیدی در صنعت فناوری اینترنت محسوب می شود. [82]

یکی از کاربردهای محبوب این فناوری جدید ، شبکه های اجتماعی بین مشاغل است. شرکت ها دریافته اند که سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر راه های بسیار خوبی برای ایجاد تصویر تجاری خود هستند. به گفته جودی نیمیتز ، نویسنده کتاب بازاریابی Jive ، [83] پنج کاربرد عمده برای مشاغل و رسانه های اجتماعی وجود دارد: ایجاد آگاهی از نام تجاری ، به عنوان ابزاری برای مدیریت شهرت آنلاین ، برای استخدام ، یادگیری در مورد فن آوری های جدید و رقبا ابزار تولید سرب برای رهگیری چشم اندازهای بالقوه. [83]این شرکت ها می توانند در حالی که مصرف کنندگان و مشتریان خود را ترغیب می کنند تا در مورد چگونگی بهبود یا تغییر محصولات یا خدمات بحث و گفتگو کنند ، به سایت های آنلاین خودشان مراجعه کنند. از سپتامبر 2013 ، 71٪ از بزرگسالان آنلاین از Facebook ، 17٪ از Instagram ، 21٪ از Pinterest و 22٪ از LinkedIn استفاده می کنند. [84] دانلود جزوه شبکه های اجتماعی

شبکه های طاقچه
در سال 2012 ، گزارش شده است که در چند سال گذشته ، به دلیل سطح بالاتری از تعامل و تعامل کاربر ، محبوبیت شبکه اجتماعی طاقت فرسا به طور پیوسته افزایش یافته است. در سال 2012 ، یک نظرسنجی توسط رویترز و شرکت تحقیقاتی Ipsos [85] دریافت که از هر سه کاربر یک نفر از Facebook خسته شده است و در سال 2014 GlobalWebIndex دریافت که این رقم تقریباً به 50٪ رسیده است. شبکه اجتماعی طاقچه فضایی تخصصی را ارائه می دهد که برای جلب توجه یک بازار بسیار خاص با مجموعه ای کاملاً مشخص از نیازها طراحی شده است. جایی که زمانی جریانهای کوچک اجتماعی در شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر نهایت سرگرمی آنلاین بود ، اکنون کاربران به دنبال ارتباطات ، اجتماع و تجربیات مشترک هستند. شبکه های اجتماعی که مستقیماً وارد فعالیت های خاص ، سرگرمی ها ، سلیقه ها و سبک زندگی می شوند ، افزایش مداوم محبوبیت را مشاهده می کنند.

علوم دانلود جزوه شبکه های اجتماعی
یکی دیگر از مواردی که مورد بحث است ، استفاده از شبکه های اجتماعی در مجامع علمی است. جولیا پورتر لیبسکیند و دیگران. مطالعه ای در مورد چگونگی استفاده شرکت های جدید بیوتکنولوژی از سایت های شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن مبادلات دانش علمی منتشر کرده اند. [86] آنها در مطالعه خود اظهار داشتند که با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانش با یکدیگر ، آنها “می توانند هم یادگیری و هم انعطاف پذیری خود را از راه هایی که در داخل یک سازمان سلسله مراتبی مستقل امکان پذیر نیست” افزایش دهند. شبکه های اجتماعی به گروه های علمی اجازه می دهد تا دانش خود را گسترش دهند و ایده های خود را به اشتراک بگذارند ، و بدون این ابزارهای جدید برای برقراری ارتباط نظریه های آنها “منزوی و بی ربط” می شود. محققان به طور مکرر از شبکه های اجتماعی برای حفظ و توسعه روابط حرفه ای استفاده می کنند.آنها به تحکیم روابط اجتماعی و ارتباط حرفه ای ، برقراری ارتباط با دوستان و همکاران و دیدن کارهایی که خودشان انجام می دهند علاقه مند هستند. این می تواند مربوط به نیاز آنها برای به روز نگه داشتن فعالیتها و رویدادهای دوستان و همکارانشان به منظور ایجاد همکاری در زمینه های مشترک علاقه و اشتراک دانش باشد. [88]

شبکه های اجتماعی همچنین برای برقراری ارتباط نتایج تحقیقات دانشمندان [89] و به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط عمومی و برای اتصال افرادی که از همان منافع حرفه ای استفاده می کنند ، مزایای آنها می تواند متناسب با این رشته متفاوت باشد. [90] جالب ترین جنبه های شبکه های اجتماعی برای اهداف حرفه ای ، توانایی های آنها از نظر انتشار اطلاعات و توانایی دستیابی و تماس های حرفه ای متعدد به صورت تصاعدی است. شبکه های اجتماعی مانند Academia.edu ، LinkedIn ، Facebook و ResearchGate این امکان را برای پیوستن به گروه ها و صفحات حرفه ای ، به اشتراک گذاشتن مقالات و نتایج ، تبلیغ وقایع ، بحث در مورد مسائل و ایجاد بحث فراهم می کنند. [88]Academia.edu به طور گسترده توسط محققان مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که آنها ترکیبی از شبکه های اجتماعی و هنجارهای علمی را دنبال می کنند. [91] ResearchGate همچنین به طور گسترده ای توسط محققان مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه برای انتشار و بحث در مورد انتشارات آنها ، [92] جایی که به نظر می رسد مخاطبان بیشتری نسبت به سایر دانشمندان جذب می کند. [93] استفاده از Research Gate و Academia در جوامع مختلف دانشگاهی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای مورد بررسی قرار گرفته است. [94]

آموزش دانلود جزوه شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *